Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

zondag 13 februari 2011

Wandelen....

Vanmorgen lekker gewandeld in de bossen. We waren wat aan de late kant, half elf was het, dus er waren al heel veel mensen op de been met hetzelfde idee. Lekker naar buiten. Daarbij werd vandaag ook nog een maandelijkse hardloopwedstrijd gehouden. Dus je kunt je voorstellen hoe druk het was. Maar daar hebben wij een oplossing voor. We lopen dan net de paadjes die langs de uitgezette route gaan. Ben je toch helemaal alleen in het bos en dan zie je weer allerlei vreemde groeisels! Zoals die hieronder. Nog nooit gezien. Ik denk dat het een soort paddestoel is maar zeker weten doe ik het niet. Iemand van jullie ooit zo'n mooi aangroeisel gezien en weet wat het is? Ik hoor het wel..



oranje aangroeisel op een tak


1 opmerking:

  1. wow patty, wat een natuurwondertje! prachtige kleuren en vorm, een inspiratie om een sjaal te maken:)
    lieve groet, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen