Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

donderdag 3 februari 2011

Maatje voor in mijn atelier..

Er is een vriendje bij gekomen in het atelier. Als voormalige koeienstal zitten er in mijn atelier nog een aantal oude elementen, waaronder een ring in de muur waaraan vroeger de kalfjes vastgemaakt werden zodat ze niet weg konden lopen van hun moeder. DH had het idee dat daar wel een leuke hond aan vastgemaakt kon worden. Een vriendin had dit gehoord en kwam promp de volgende dag met een kado. Een heel leuk kado!! Nu heb ik iemand die me gezelschap houdt en meteen een waakhond. Want zeg nou zelf, hier wordt je als inbreker toch bang van!......


We noemen hem Sjeng (in het nederlands "Scheng"

PS. Welkom voor mijn nieuwe volgers! Ik hoop dat we mooie dingen kunnen delen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een lieve waakhond en eentje die nooit tegenspreekt!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha, hij ziet er heeeeeel gevaarlijk uit. Ik zou een straatje verder gaan als eerlijke boef!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze waakhond zou me wel meteen op de knieƫn krijgen, maar dan om te aaien.

    BeantwoordenVerwijderen