Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

maandag 7 februari 2011

Bird a week...

Na lang nadenken heb ik toch besloten om mee te doen met de "bird a week" uitdaging.  hier Nou, het valt me eerlijk gezegd heel erg mee. Er zijn al twee vogels uit mijn creatieve brein ontsproten. Een foto heb ik gemaakt net na nieuwjaar.Vanaf de bank in de kamer heb ik een foto gemaakt van een koolmees die lekker zat te smullen aan het voederplekje. De ander was toeval. De tulpen die ik gekregen had bij de opening verloren hun blaadjes en daarmee heb ik een vogeltje gelegd. Tot nu toe heb ik best al wel wat leuke ideeen in mijn hoofd zitten en daar kan ik nog een aantal weken mee vooruit. Hetzij dat mijn hoofd ineens leeg raakt, tja dan heb ik een probleem. Of ik moet alles eens gaan opschrijven. Heee, dat is een idee!! Gut, ik lijk wel blond! Nou weten jullie het allemaal, ik ben oud-blond (oftewel grijs) sinds een paar maanden. Het bevalt me heel erg goed en eigenlijk is Vilterietje er mee begonnen. Het werkt wel aanstekelijk want ineens zijn er nog een aantal vriendinnen die besloten hebben om de verfkwast te laten staan. Heerlijk, allemaal weer terug naar de natuur.

3 opmerkingen:

  1. zo leuk dat je ook meedoet, je kunt heel wat leuke vogeltjes toevoegen. deze is wel heel bijzonder:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha patty, je vroeg hoe mijn knie voelde na de film? voorlopig ga ik even niet meer naar de film, maar het was het waard:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, je vogeltulp! Heb je foto bewonderd op Flickr ;)

    BeantwoordenVerwijderen