Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

dinsdag 1 februari 2011

Verlaat kadootje!

Op bezoek bij Vilterietje had ze nog een verrassing voor me. Ik mocht het pakje niet open maken voordat ik gelezen bij wie ze het had gekocht.  Een verlaat verjaardagskado van......Aukje's Atelier. En wat denk je? Ja hoor, de broche die ik zo mooi vond, voor mij!!! Geweldig, wat een verrassing. Bedankt voor het prachtige kado, ik zal er heel vaak van genieten. Knufzz....Peebee
voor te showen....straks op een zelfgemaakte vilten sjaal

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een prachtig kado! Leuk wanneer je iets krijgt wat je niet verwacht hé, geniet ervan!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, staat je goed Patty!!!
    Lief van Riet he? Heel veel plezier met de speld!!!!
    groetjes Aukje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig broche! Lucky girl you are...

    BeantwoordenVerwijderen