Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

donderdag 23 december 2010

We zijn begonnen....

Eindelijk!! We zijn begonnen met het inrichten..Nee, ik zeg het verkeerd, wij zijn begonnen met het schoonmaken en opruimen van het atelier. Het is behoorlijk vies, wat logisch is, aangezien de vorige bewoonster een pottenbakster was en dat geeft heel veel stof. Nou, we hebben het geweten. Overal dikke lagen stof!! Na alles grondig afgesopt te hebben, zijn we begonnen met eerst één gedeelte van de ruimte helemaal klaar te maken. Muren getext en de kasten op hun plek gezet. Bij het verplaatsen van de boekenkasten (die stonden er al en heb ik overgenomen) kwam een dikke laag schimmel te voorschijn. Dus moeten we alles eerst goed laten drogen voordat we ze op hun definitieve plek kunnen zetten. Maar aangezien de kachel uit is als we er niet zijn, kun je je wel voorstellen hoe lang dat gaat duren in deze tijd van het jaar!! Daarom zijn we vandaag maar naar Ikea gegaan om wat leuke gordijnen en zo te kopen, daar wordt je ook blij van. hahaha. Na de kerst gaan we weer verder met klussen.
Nu eerst gezellig in en om huis rommelen en het gezellig maken voor kerstavond.
Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen! Geniet van elkaar en natuurlijk van de sneeuw!!.
vóór

1 opmerking:

  1. wow patty, wat een ruimte! je kunt het wel beschrijven, maar als je het zo ziet: groot hoor!
    ik kan me van jou echt voorstllen dat alles tot in de puntjes verzorgd moet zijn en DH zal er ondertussen ook wel plezier aan hebben gekregen? Geniet van de kerstdagen en dan met frisse zin weer verder. lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen