Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

zaterdag 27 november 2010

Winter...?

Het is nog herfst maar ik vind dat het al een beetje winterd!! De lucht is fris door de vorst en de mist, die 's ochtends in vlagen door het dorp hangt, geeft je het gevoel van binnen zitten bij de kachel. Gisteren in het bos gewandeld met vlagen mist en een heel waterig zonnetje. Knisperkoud was het  maar ontzettend fijn om te wandelen. Op het vennetje lag al een dun laagje ijs en DH was al meteen enthousiast! Misschien deze winter wel de gelegenheid om een toertocht te kunnen schaatsen.


Vanmorgen zag ik dat het "gesneeuwd" had. Een hééééél klein beetje. Als ik dat zie dan wil ik kerstbomen gaan zetten en het huis versieren! Dus ik hoop dat de zon snel dat beetje sneeuw weg smelt, want ik ben nu nog niet toe aan kerstmis. hahahaha.

2 opmerkingen:

  1. leuk, die sneeuw, zo even voor een uurtje en dan weer weg, hij mag inderdaad nog een paar weekjes wachten, tot na sinterklaas?
    hoe is het met je lichaam? knap je al een beetje op? en het werk? bevalt het een beetje?
    lieve groet, knufjes en tot.....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey hallo! ik las net je berichtje, maar hoe is het nu met jou? kun je weer een beetje vooruit? en het vilten, gaat dat weer? en je werk, een beetje leuke collega's? maakt dh nu lekker eten klaar 's avonds?
    veel gezondheid en tot...riet;)

    BeantwoordenVerwijderen