Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

maandag 1 november 2010

Schilderen

Vandaag weer eens verder gegaan met het schilderij waar ik al een tijdje aan werk. Ik krijg er maar geen vat op. Ik heb eerst een onderschildering gemaakt van een klaproos. Daarna een doorzichtige laag erover heen in felle kleuren. Maar dat gaf niet echt het effect wat ik wilde. Daarom heb ik vandaag met structuurpasta er lijnen op gezet en met wat touw versiert. Nu is het al meer wat ik voor ogen had. Ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat. Dat is altijd weer een verrassing.

Today I've tried to work on the picture that I started a while ago. I can't get the feel of it. The poppie that I tried to paint from a picture that I made this summer is not exactly what I want. So I painted it over with a glaze of colors. But it was still not wat I want. Today I tried to make lines with structure paste and now it's something that I could like. But stil not what I want. I'm curious what happens next week.

2 opmerkingen:

  1. Ben je weer in je comfortzone en dan moet je weer gaan uitzoeken hoe het ook alweer ging:)
    Het ziet erprachtig uit.
    Lieve groet en tot....Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad prachtig uit! Ben ik helemaal met Riet eens. Ik vind je kleurencombinatie mooi en de structuur die het touw geeft. Ik ben benieuwd naar volgende week.
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen