Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

dinsdag 1 maart 2011

Complimentendag

 

 
alle foto's gemaakt door Pattybee

Het is vandaag complimentendag. Het idee spreekt mij wel aan. We zouden er veel meer van uit moeten gaan dat je een compliment krijgt. Als je bij je baas geroepen wordt denk je dan: Oei, wat heb ik nu weer fout gedaan of denk je: Waarmee zal hij me nu weer complimenteren. Ik denk het eerste en daar zou verandering in moeten komen. Dus iedereen krijgt van mij een groot compliment voor alle activiteiten op jullie blog. Geweldig gedaan, allemal.

3 opmerkingen:

  1. Spreekt mij ook aan. Afgelopen maandag had ik een gesprek met mijn teamleider, op zijn verzoek. Ik dacht ook "oei, oei".
    Maar uiteindelijk was er niets aan de hand, gewoon een update van allerlei zaken en een lekker bijpraten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. patty, conplimenten met je logje en je blog in het algemeen, maar je hebt het goed verwoord, dankje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Patty ;)

    Prachtige foto's! 't lijken wel ansicht kaarten ;)

    BeantwoordenVerwijderen