Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

zondag 14 augustus 2011

Kruidenwandeling met Aukje

Wat een dagje!!! Een hele gezellige, informerende, mooie, warme (zonder regen) en leerzame wandeling. Een échte Aukje wandeling, want in alles proefde je Aukje. Een echte aanrader. Ik wist niet dat er zoveel geneeskracht in zo'n "alledaagse" planten zit. We hebben een heerlijke dag gehad. Aukje, dank je voor deze dag. Ik zal er nog lang aan denken.
de Berk bezit veel geneeskracht
 En dan nu nog zoals beloofd de foto van ons nestje uit te vliegen merels.

3 opmerkingen:

  1. inderdaad een heel bijzondere wandeling, een echte aanrader:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!!! :) Leuk dat jullie er waren...
    En wonder boven wonder bleef het droog he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, het was een geweldig leerzame wandeling. En de heide is op z'n mooist deze weken. De natuur blijft verbazen.

    BeantwoordenVerwijderen