Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

vrijdag 7 januari 2011

Wanten...wie weet ervan?

Ja, we hebben weer een keer gevilt. Het echte koude weer is eventjes weg maar ik weet zeker dat het weer terug komt. Dus willen we voorbereid zijn op de kou en hebben we een paar wanten gemaakt. Ik heb een paar gemaakt voor DH en MOD heeft een paar voor zichzelf gemaakt. DH is er heel erg blij mee want die man heeft altijd koude vingers. Hij gaat nu met veel plezier naar buiten om een stuk te wandelen. Misschien gaat hij zelfs spontaan met zijn handschoenen aan in de tuin te zitten (als het vriest) of zoiets! hahahaha! Echt niet.....!!
Met het atelier schiet het al goed op. Vandaag de buitendeur geverfd en DH is begonnen met het maken van een tafel om aan te vilten. Ik ben zo blij dat ik een handige husband heb!! Daar kan ik echt van genieten.
Bedankt schat!..

3 opmerkingen:

  1. oei patty wat zijn ze mooi geworden! geef mijn stiefdochter maar een compliment van mij en wat MDF betreft: ik zie hem al genieten van de prachtige warme winterwantjes sie je voor hem gemaakt hebt. lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wanten zijn al lang op mijn "To do" lijst.
    Handy husbands zijn THE BEST. Ik heb ook eentje...ahahaha.

    Mariana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg mooi geworden Patty :D
    Zelfgevilte zijn het warmst he?

    BeantwoordenVerwijderen