Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

zondag 23 januari 2011

Genieten....

Ondanks de drukke tijd gaan de schilderlessen op maandag gewoon door en daar ben ik eerlijk gezegd heel erg blij mee. De sfeer die er hangt, de mensen die allemaal bezig zijn om iets moois te maken, daar krijg je goede inspiratie van en zo komt er dan elke keer weer iets moois uit mijn vingers. Het is niet voor niets dat ik daar al 25 jaar schilder. Nu ik mijn eigen atelier heb weerhoud me dat niet om toch elke maandag te gaan genieten van al het moois dat er gemaakt wordt. Het voordeel is dat als de les afgelopen is, ik naar beneden ga en in mijn eigen ruimte verder kan gaan werken. Heerlijk!!!

Grass

3 opmerkingen:

  1. deze vind ik wel heel erg mooi! heel eenvoudig en zo kleurrijk en bijzonder, compliment! lieve groet en tot zaterdag, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze " sprieten" tegen de blauwe lucht. Krijg je echt zin in het voorjaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, de kleuren en de compositie, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen