Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

woensdag 18 augustus 2010

Eigen atelier

Eindelijk!!!! Een eigen atelier! Heb vanmorgen een deal gesloten en heb nu een eigen atelier in Oirschot. Vanaf 01 januari 2011 ben ik daar waarschijnlijk het grootste deel van de week te vinden. Het is de bedoeling dat ik daar ga schilderen en vilten. Nu maar hopen dat er mensen zijn die mij daar gezelschap komen houden en samen met mij gaan vilten en zo. Ben al helemaal bezig om de ruimte in te richten. Waar zet ik de kasten en wat moet er tegen de muren. Welke kleuren, waarschijnlijk wordt alles spierwit. Moet er nog een nieuwe kachel in enz. enz. Wat zal de tijd langzaam gaan voordat het zover is. Ik kan nu al niet wachten om er te beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten