Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

woensdag 4 december 2013

Sinds lange tijd....

afgelopen maand een abstract schilderij...
gemaakt.
Vind het nog steeds erg moeilijk...
om uit mijn hoofd iets te maken.
Als ik een voorbeeld heb...
is in ieder geval ....
het donker en licht al bepaald.
Wat ik er dan verder mee doe is helemaal aan mij...
maar met dit....
dat is heel veel veranderen.....
totdat je er eindelijk tevreden over bent,
Zie hier het resultaat. 
Ik noem het "the sound of music"
Waarom?
Omdat er in het midden zeven streepjes staan,
die de zeven Von Trapp kinderen vertegenwoordigen.
Was als grapje bedoelt omdat ik niet wist wat ik moest maken.
Maar ze staan er nog steeds op, dus...



1 opmerking:

  1. Wauw, mooi hoor. Ik houd van die lekkere sprankelende kleuren. Het is een heel feestelijk geheel geworden met al die bolletjes die zo heerlijk over het doek hupsen.

    BeantwoordenVerwijderen