Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

maandag 30 december 2013

Een nieuw begin....

is automatisch ook afscheid nemen
van het oude...
Dus is wil nu mijn oude oogpotlood..
              oude jaar      nieuwe jaar              
 vaarwel zeggen...
en het nieuwe potlood..
welkom heten.
Lief oude potlood,
je heb me altijd mooie ogen bezorgd.
Als ik vochtige ogen had,
door lachen of door huilen...
Jij zorgde ervoor...
dat ik weer goed voor de dag kon komen.
Met pijn in mijn hart laat ik je gaan..
heb geprobeerd om je zo lang mogelijk..
bij me te houden.
Maar nu ben je op!
Je vervanger zal ik met evenveel liefde behandelen 
als ik jou heb gedaan.
Het is een goed nieuw begin.
Dat wens ik iedereen....
Een heel goed begin van het nieuwe jaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten