Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

zondag 8 april 2012

Pasen....

Wat was het een heerlijke dag!!
Het huis vol met gezellige mensen....
Het zonnetje scheen volop..
De eieren waren verstopt..
en zijn door de kids ook gevonden...
we hebben heerlijk gegeten...
zelfgemaakgte kippensoep....
broodjes met natuurlijk...
ei...
en paaspudding .....
(custardpudding, ananas en slagroom gehusseld)
en veel gekletst en gelachen.

Dat is echt genieten...
een dag met een gouden randje.

Vrolijk pasen!!!




3 opmerkingen:

  1. Ja hè ! Wat 'n weertje was het vandaag.
    (1e paasdag)
    Ik vind pasen trouwens zeker nét zo gezellig als kerstmis en je plaatje met die vrolijke narcissen draagt daar beslist aan bij !
    Geniet ervan Patty !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier vieren ze Pasen niet met paaseieren, wel een beetje jammer vind ik dit want ik vind het altijd leuk om te lezen en te zien hoe de kinderen hun eieren ontdekken hier en daar, alsof het grote schatten zijn.
    Veel plezier deze week!

    BeantwoordenVerwijderen