Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

woensdag 11 april 2012

Nog even.....

Kan het niet laten...
om voor a.s zondag,
als ik op de Lentefair sta,
nog wat te vilten.
Ik denk dan..
"oei, ik heb geen blauw,
en heb ik wel genoeg,
kan ik nog wat erbij maken
zal ik nog wat nieuws verzinnen"
Maar...
als ik dan in het atelier kom
ben ik ineens ervan overtuigd.
Ik heb genoeg gemaakt,
de nieuwe ideeen zijn voor
de volgende keer.
Dus vandaag een sjaal
gemaakt,
voor mezelf!!

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleurencombinatie! Succes en plezier op de Lentefair!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kleurencombinatie en jouw ketting is goed aangekomen ..ik blog er binnenkort over ...dikke knuffel en succes op de fair !

    BeantwoordenVerwijderen