Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

Atelier open

HET ATELIER IN OIRSCHOT IS GEOPEND VANAF
01 januari 2017
Voor het maken van een afspraak kun je contact opnemen met: patty.biermans@gmail.com



donderdag 6 oktober 2011

Onze ouwe.....

Hij is twintig en heeft de hele dag niets anders te doen ]...
dan slapen in het zonnetje.
Wat een leven.
Heerlijk toch?
Hopelijk blijft hij nog heel lang daar liggen...
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............

3 opmerkingen:

  1. heel vreemd, maar voor mij blijft hij gewoon dat jonge poesje en ik hoop inderdaad dat ie nog jaren lekker blijft knorren:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij ziet er zijn leeftijd niet uit ...jong van geest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij blijft heus nog wel wat jaartjes bij jullie! Moet je hem eens zien liggen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen