Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

donderdag 1 september 2011

Laatste werkdag...

Morgen is weer mijn laatste werkdag bij deze werkgever. Eigenlijk had ik gehoopt dat ik mocht blijven, maar helaas....! Dat betekent wel dat ik nu meer tijd krijg om mijn hobby's uit te gaan breiden. Meer schilderen, vilten en nog veel meer. Dus vervelen zal ik me heus niet. Ik zit er ook over te denken om vrijwilligerswerk te gaan doen. Het lijkt me heel leuk om bij bejaarden een dag schilder of tekenles te geven.
Vanavond heb ik als traktatie voor op het werk wat cupcakes gebakken. Zullen ze in ieder geval weten was ze missen aan gebak als ik er niet meer ben. (grinnik)

cupcakes met witte en bruine chocolade creme

5 opmerkingen:

  1. Het ziet er verrukkelijk uit! ze gaan je vast en zeker missen!

    Ik ben blij voor je dat je je niet gaat vervelen! Je hebt leuke afleiding genoeg om je heen zo te lezen!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alles komt zoals het moet ...er komen vast weer passende dingen op je weg ...en deze zien er lekker uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms droom ik ook wel eens van de tijd dat ik niet meer hoef te werken. Maar meestal ben ik toch blij dat ik mag werken.
    Jij wrijft het bij je collega's nog wel even goed in, zeg. Stuur je ook zo'n cupcake mijn kant op? Ik lust die ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie weet welke deuren er voor je open gaan.
    Vrijwillig schilder- of tekenles geven wordt altijd enorm gewaardeerd! Maar vilten met ouderen is ook heel leuk om te doen hoor.
    Wat fijn dat je je hiervoor beschikbaar wilt stellen Patty :D Er komt vast iets fantastisch op je pad.
    liefs Aukje

    BeantwoordenVerwijderen