Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

dinsdag 27 september 2011

Daar ben ik weer....

Nou, dat heeft even geduurd! Maar we hebben een hele geweldige tijd gehad in de Dordogne.Ook daar heb ik geprobeerd om de mensen enthousiast te maken voor vilten. Ik heb een kleine workshop vilten gegeven aan het personeel en de eigenaren van de camping. Ze hebben sfeerlichtjes, telefoonhoesjes en een sjaal gevilt.
Ze hebben genoten en ik mag volgend jaar terug komen om nog meer viltworkshops te geven.
Leuk hè!.

2 opmerkingen:

  1. ach lieve schat wat erg nou! moet je volgend jaar toch wéér naar de dordogne:)
    fijn dat jullie het zó naar je zin hebben gehad!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk vooruitzicht en wat super dat je het vilten aan het promoten bent.
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen