Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

zaterdag 16 juli 2011

Wit op wit

Omdat het zo'n treurig weer was had ik zin om een simpele sjaal te maken. Eentje die het gevoel van die dag vertelde, de rust van de tikkende regen op het dak. Een simpele witte sjaal met witte ornamentjes erop. Ik heb uit een lap wolvilt of flees, ik weet niet precies hoe het heet, kleine vormen geknipt en die op de sjaal gelegd. Daar overheen een dun laagje witte merinowol en nog wat ruwe zijde krullen. Natuurlijk ook een Peebee kenmerk, het rondje in een contrasterende kleur. Die zul je vaker tegenkomen op mijn sjaals. Een mens moet zich toch onderscheiden, nietwaar?


4 opmerkingen:

  1. Sjiek, heel sjiek dat wit op wit. Ziet er wel heel erg teer uit, is dat ook echt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw! echt heel bijzonder! ik verheug me op vanavond, dan kan ik alles live zien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie sjaal, hij is eigenlijk heel zomers! prachtig gedaan!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the simplicity and feminine look of this pure white scarf!
    Well done, Peebee! XXO-

    BeantwoordenVerwijderen