Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

woensdag 6 juli 2011

Nieuwe werkjes

Afgelopen vakantie toch nog wel wat kunnen vilten. Ondanks dat het tijdens ons verblijf erg warm was heeft me dat niet weerhouden om te vilten. Ik moet zeggen dat het maken van vilt in het zonnetje met de voeten in een grote bak water erg lekker was. Als ik iets nodig had, drinken of iets te eten, had ik mijn allerliefste hubby in de buurt om mij terzijde te staan. hihi! Hij had toch vakantie, niets te doen en vond het helemaal niet erg om mij te verwennen. Hieronder enkele werkjes die ik gemaakt heb.





5 opmerkingen:

  1. waaaaaaauw! prachtig werk! en dan zo lekker in het zonnetje, voorzien van spijs en drank, heerlijk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohh erg mooi!!! Je hebt je vakantie goed benut.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een grote tas vilten staat nog steeds op mijn to do lijstje... heel mooi die van jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie werkstukken! En leuk dat je in de vakantie nog zo actief geweest bent. Heb je ook nog geschilderd?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen