Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

maandag 18 april 2011

Geslaagde kunstroute

Wat een heerlijk weekend. Het begon zaterdagmorgen met het ophangen van de schilderijen in de tuin. Elke keer als ik een schilderij een plekje had gegeven stond ik te genieten. De sfeer van de schilderijen en het groen van de tuin vond ik prachtig. Eigenlijk zou het er het hele jaar door zo uit moeten zien. Lekker fleurig en gezellig.




Er zijn veel bezoekers geweest die allemaal heel enthousiast waren. Ik heb veel leuke reacties gehad van collega's en vrienden. Er zijn mensen komen kijken die ik als tientallen jaren niet gezien had.
In de huiskamer had ik een aantal monotypes liggen waar men veel interesse voor had en dan moest ik telkens weer uitleg geven over het bewerkingsproces.
De lokale omroep is langs geweest en heeft alles gefilmd. Ze vroegen of ik een intervieuw wilde maar daar heb ik toch maar nee op gezegd. Ik ben niet zo'n prater, een kletser wel maar dat is niet geschikt om op tv uit te zenden. Daarom heb ik aangegeven dat ik wel in stilte op beeld wil. Volgende week wordt het uitgezonden dus ik ben heel benieuwd.

Al met al was het een vermoeiend maar heel erg mooi weekend!



4 opmerkingen:

  1. heerlijk dat het zo'n geslaagd weekend was! het ziet er inderdaad zó mooi uit, kan me voorstellen dat je dat het hele jaar door in je tuin zou willen hebben:) liefs, riet XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw het ziet er heel sfeervol uit, mooi dat schilderijmet die Margrietjes?? of madeliefjes.

    Leuk dat je veel belangstelling hebt gekregen dat geeft zo'n push om door te gaan.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prachtih uit in de tuin! en je TV debuut is een feit! spannend hoor!

    Je had ook prachtig kunst-route weer!! wat een mazzel!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er ook een prachtige tuin voor!
    Mooie werken in je tuin ;)
    (jouw papaver krijgt hier een plaatsje op een rode muur).

    BeantwoordenVerwijderen