Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

donderdag 14 april 2011

Dagje atelier

Vandaag de hele dag in het atelier geweest en veel gevilt.
Gisteren had ik al twee vazen gelegd en nat gemaakt en die heb ik vandaag verder afgemaakt.
Ze kunnen mee naar de lentefair a.s. zondag en iemand die ze mooi vind mag ze kopen :D.


Ook heb ik nog gewerkt aan het schilderij dat ik afgelopen weken
ben gestart, heb nog wat veranderd aan het tulpen schilderij,
 daarna nog 4 stuks kleine vierkante sfeerlichtjes gevilt
 en ook nog visite gehad van een vriendin.
Het was een gezellige, drukke dag en ik moet zeggen
dat ik moe maar voldaan ben.


2 opmerkingen:

  1. wow patty, vooral die rechtse vind ik SUPER!!!
    die spullen vinden vast en zeker een koper. succes voor de markt en voor de kunstroute. liefs, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren heb je gebruikt!
    En gevilte sfeerlichtjes, gezellig :D

    BeantwoordenVerwijderen