Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

maandag 25 oktober 2010

Hoesjes



Heb een nieuw mobieltje gekocht en daar hadden ze geen beschermhoesje voor. Dus wat nu gedaan.... zelf een gemaakt van vilt natuurlijk. Heb wat uitgeprobeerd en het bleek vrij simpel om ze te maken. De maten zijn natuurlijk wel belangrijk want te groot is niet fijn en te klein ook niet. Dus verschillende modellen gemaakt, met of zonder klepje. Een aantal van de eerste modellen al meteen weg gegeven en nu nog wat opdrachtjes maken. Ik vind het heel leuk om tussendoor te maken als ik niet veel tijd heb en ook restjes wol op te maken en wat kralen en borduursels erin te verwerken. Ik heb nog heel veel ideetjes dus daar zal ik voorlopig nog wel mee bezig zijn.

3 opmerkingen:

  1. Énig! Laat donderdag nog eens wat in het echt zien? Lieve groet en tot...Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Patty, kun je me even mailen dan kan ik je vertellen hoe je een vertaler op je blog kunt krijgen. Het mail adres kun je via mijn blog vinden. Het van jou kon ik niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patty, de translater werkt. Ik heb het snel getest in Engels, Duits, Spaans, Frans en Deens. Dat zijn talen waar ik nog wel wat van begrijp. En het ziet er goed uit. Goed gedaan meid.
    En wat maak jij ook leuke dingen. Die herfstige sjaal van een paar berichtjes terug is zo mooi. Vilten kan ik niet. Bij Riet heb ik een vilten ketting gewonnen, waar ik zeer blij mee ben. Die is echt heel mooi. Maar ja, jij kan die natuurlijk zelf wel maken, he.

    BeantwoordenVerwijderen