Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

vrijdag 11 mei 2012

Mislukt....

Gisteren wilde ik een nieuwe sjaal maken.
De bedoeling was om uit prefelt
geknipte blaadjes te leggen
samen met merinowol
op een katoenen sjaal.
Maar.....
dit is mislukt.
Alle blaadjes lieten los
en zelfs de merino hechtte niet erg goed.
Ik snap er helemaal niets van.
Na het maken van zo veel sjaals....
en dan iets wat ik wekelijks maak...
laten mislukken?
Ik zit een een klein dipje....
echt waar...



2 opmerkingen:

  1. Een dopje is er om eruit te komen:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je de prefelt zelf voorgevilt? Het kan zijn dat er nog veel te veel zeeprestanten in zitten, heb ik ook al gehad. Volgende keer lukt het beslist veel beter!! Deze dingen gebeuren omdat ze moeten gebeuren.
    Veel liefs van TT

    BeantwoordenVerwijderen