Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

vrijdag 16 maart 2012

Give-away !!!!!!

Het wordt weer eens tijd voor een
 Give-Away
ketting van vilt, kralen en lint

Omdat :
de 20.000 ste bezoeker mijn blog heeft bekeken
en het bijna LENTE is!


Iedereen  die hier een bericht plaatst
maakt kans om de ketting te winnen.
Het zou fijn zijn als je op je eigen blog
een vermelding zou zetten naar mijn blog.
Nog leuker is het als je volger van mijn blog zou worden!
Maar dat heeft geen invloed op de uitslag.

Tot 30 maart kun je een bericht achterlaten
en op 31 maart 2012
maak ik de winnaar bekend

Veel succes!!!




6 opmerkingen:

  1. woaaaa...so ein schönes geschenk machst du??? darüber würde sich aber JEDE freuen.
    aber erstmal wünsche ich dir ein tolles sonniges WE! gglG, Tinny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes....ik doe mee, zo'n prachtige ketting wil ik wel winnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o patsy wat is die mooi zeg ...daar wil ik wel eens mee pronken en ik zet een linkje op mijn blog ...volger was ik al lang...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Patty, Ik krijg aardig wat bezoekers op mijn blog dus ik heb even wat meer reclame voor je gemaakt. ( hopelijk vind je dat goed)
    Deze ketting verdient echt wat extra aandacht om te winnen. Toch?
    Prachtig gemaakt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful necklace! I'm now following your blog.

    Smiles~
    Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom via Freubel en ze heeft gelijk je maakt mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen