Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

vrijdag 4 november 2011

Laatste rozen...

Vandaag uit de tuin de laatste rozen geplukt.
Ze zaten onder het grijze stof
maar na een lekkere wasbeurt waren ze weer fleurig. 
Normaal vind ik het altijd jammer om iets uit de tuin de halen
en binnen te zetten maar dit keer
was het echt wel nodig.


de laatste rozen in kleine vaasjes


dit was ooit de border!
We zullen er hard aan moeten werken
om de tuin weer helemaal de oude te krijgen.
Of misschien helemaal anders....?

2 opmerkingen:

  1. Vreselijk die rommel rondom je huis en ook steeds vreemde mensen over de vloer.
    Ik heb hetzelfde gedaan met "mijn" laatste roosjes.
    Veel succes met het herinrichten van jullie tuin, daar kun je de hele winter over nadenken, of niet?
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. elk nadeel heb zijn voordeel, dus misschien wordt de tuin nu nóg mooier (kan bijna niet)
    hopelijk is de ellende snel achter de rug en kunnen jullie weer een beetje je normale leven hervatten. fijn weekend en tot......:)

    BeantwoordenVerwijderen