Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

maandag 20 september 2010

Nieuwe sjaal

Eindelijk weer eens een sjaal gevilt. Het is nu eens heel iets anders geworden als de laatste paar die ik gemaakt heb. Ik wilde iets proberen met een beetje meer organische vormen. Ik vind dat hij best wel goed gelukt is. De kleuren zijn al echt herfstig en dat terwijl morgen alweer een paar hele mooie dagen beginnen. We zijn vandaag naar Scheveningen geweest om te kijken naar de training van de paarden voor prinsjesdag. Was heel erg leuk om te zien en te horen. Er waren veel schoolkinderen die heel hard moesten schreeuwen en dat deden ze met overgave! We vonden het alleen jammer dat OVTD niet mee reed. Misschien dat we hem een andere keer in actie kunnen zien.

3 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal geworden zeg!!! Gedurfde kleurencombi.

    Ja die oefeningen zijn altijd heel spectaculair, maarre wat of wie is OVTD??

    Groetjes, ------Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OVTD is iemand die niet herkend wil worden. Dus dan gebruiken we maar wat leuke woordspelingen met alleen de eerste letter.
    Diegene over wie ik het heb weet dan precies wat ik bedoel, of niet en dan krijg je dezelfde reactie als van jou! Heel grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuek sjaal!! Ik gebruik ind e herfst ook altijd grag oranje en rode tinten:)

    BeantwoordenVerwijderen