Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

donderdag 15 oktober 2015

Helaas.......

kan ik door een schouderblessure...
voorlopig niet vilten.
Maar daarvoor in de plaats...
ga ik me wat meer toeleggen
op het maken van kleine schilderijtjes.
Het leukste vind ik het maken van 
de monotypes.



De techniek zal ik nog een keer
als tutorial plaatsen.
Ik gebruik stukjes van de
monotypes om kaarten of kleine schilderijtjes te maken.

kerstkaart met denneboom
kerstkaart met kerstballen

schilderijtje met monotype (afm. lijst 10x10 cm)

1 opmerking:

  1. Zoiets komt altijd ongelegen natuurlijk, gelukkig heb je nog iets om je creativiteit in kwijt te kunnen en wat zijn ze prachtig je schilderijtjes!
    Rust genoeg met je schouder want die van mij is nooit helemaal goed gekomen, ik kan nog wel vilten maar slechts één dag in de week. Gelukkig heb ik wel nog mijn spinnewiel, zo blijf ik met wol bezig.
    Liefs Trudis

    BeantwoordenVerwijderen