Welkom op mijn blog !!

Mijn foto
Met vilten, schilderen, fotograferen en beeldhouwen vul ik al mijn vrijetijd.

zaterdag 6 november 2010

Een goed begin....

Wij zijn begonnen.....  Vriendin en ik hebben gisteren de start gemaakt met het maken van kerstatributen. Heel leuk om te doen maar.... wat ga je maken? Hoe moeten ze eruit zien? Wat voor kleuren gebruik je? We zijn eerst naar de winkel gegaan om nog wat meer kralen, linten, garen etc. te kopen, want dat is zo LEUK!! Nu hebben we nog meer spulletjes waar we uit kunnen kiezen. In plaats van dat het makkelijker wordt, wordt het nu nóg moeilijker. Maar we zijn op weg! We hebben allebei een setje klaar. Ik merk wel dat naar gelang je aan het werken bent je steeds meer ideetjes krijgt.
Op 11 en 12 december staan we op de kerstmarkt dus we moeten nog wat kerstballen en zo maken.

6 opmerkingen:

  1. Ahh Patty, wat leuk zeg! Ik ben er vast van overtuigd dat jullie die kraam wel vol krijgen. Gaan jullie samen op de markt staan? enne....waar is die kerstmarkt?
    lieve groet en tot....riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha patty, even over het speldenkussentje.
    niet gewonnen, maar meegedaan aan een swap, samen met 150 andere handenarbeiders. was echt heel leuk.
    liefs, riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die "kerstballen" ziet er heel stijlvol uit. Mn schoonzusje woont in Best. Ik zal haar even tippen. Vanuit Den Haag is het iets te ver ;-))

    Fijn weekend, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat zijn die leuk geworden, ze zullen in ieder geval de show stelen in je kerstboom!
    Prettig weekend, Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, deze kerstballen!
    Hoe groot maak je ze?

    Bedankt voor het volgen van mijn blog!
    Ik ga hier ook even rondkijken... ziet er gezellig uit ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love these. They look beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen